Õpilased programmeerisid Ozoboti haridusroboteid – joonistasid korteri tubadega ja jutustasid vastavalt roboti liikumisele reaalajas, kuhu tuppa robot läheb. Teises tunnis olid õpilased arhitekti rollis ja projekteerisid linnatänavaid. Kasutati 3D printeriga loodud majakesi, kuhu kinnitati oma käega kirjutatud sildid asutuste nimedega ( raamatukogu, kodu, kool jne).
3.a klassi õpilased kinnistasid omadussõnade keskvõrret vastates valikvastustega küsimustele Plickersi kaartidega.
2. klassi õpilased mängisid arvutiklassis õppemänge, et kinnistada kellaaegu, igapäevaseid tegevusi ning korrata värve. 3. klassi õpilased tegid algul arvutis kontrolltöö, kus tuli klaviatuuril kirjutada sõnade keskvõrre ja arvuti andis tagasiside. Pärast olid õppemängud korteri ja ametite sõnavara kordamiseks. Mängud asusid linkidena õpetaja loodud õppeotstarbelises ajaveebis ja olid valmistatud erinevate programmidega (Learningapps.com, spellic, reviewgamezone.com, linguascope , quizlet jne).
2.a ja 2.b klassi õpilased mängisid tahvelarvutites kahooti, kus tuli pildil oleva kella nimetus eesti keeles õigesti ära arvata: käekell, seinakell, liivakell jne. 2.c ja 2.d klassi õpilastel tuli infinitiivide kinnistamiseks valida verbi juurde kas ma-või da-infinitiiv kahootis. 1. klassi õpilased kirjutasid ABC-magnetic äpiga eesti keeles sõnu tahvelarvutis. Võisteldi kolmes võistkonnas: iga õigesti kirjutatud sõna eest sai võistkond punkti juurde. Pärast seda kirjutas õpetaja sõna tahvlile, et kõik teaks, kuidas nägi välja õige variant.
Kui õpilased oskasid öelda tunnis just õpitud uusi talveteemalisi sõnu, said nad kätte juhtmevaba hiire, et kaunistada lumememme. Ja siis tuli ka öelda eesti keeles, mis pildi ta ekraanilt valis.
6. klassis kasutasiti eksamite keskkonda (EIS), töötati arvutiklassis järgmiste ülesannetega: kuulamine, lugemine, keele struktuur, kirjutamine.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar